Beste klant,

We zijn blij dat we u weer in de winkel kunnen ontvangen. Juist in deze tijd kunnen we helpen met de communicatie met familie en vrienden en het verstaan van bijvoorbeeld het nieuws. We volgen wel de richtlijnen van de overheid en het RIVM, waardoor we genoodzaakt zijn om anders te werken.

Dit betekent het volgende:

• Wij werken op afspraak. Dit geldt voor alle handelingen, inclusief het maken van afdrukken, batterijen en reparaties. Zo zorgen we ervoor dat er niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn en kunnen we de 1.5 meter waarborgen.

• De winkeldeur is gesloten, u mag zich melden door op de deur te kloppen. Het kan zijn dat u even buiten moet wachten.

• Heeft u klachten, zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Komt u dan niet naar de winkel, maak telefonisch een nieuwe afspraak.

• Heeft u batterijen, filters of overige artikelen nodig, dan kunt u met ons contact opnemen. Deze kunnen we u toe sturen of we maken met u een afspraak om deze op te halen.

• Bij de balie en in de aanpaskamer hangen spatschermen. De werkruimte en de apparatuur wordt na iedere klant gedesinfecteerd en we wassen onze handen. Bij handelingen binnen de 1.5 meter dragen wij een mondkapje en handschoenen.

 

Wij begrijpen dat dit voor u de nodige overlast zal geven maar vragen vooral uw begrip voor deze situatie. Uiteraard houden wij u op de hoogte.

Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.

Tot horens Team Hoorzaak van Neerven

Tel:          0493-354570
E-mail:    info@hoorzaakvanneerven.nl